Πολυνίκης ο ΝΟ Λήμνου στη 18η Πανελλήνια Συνάντηση Ανάπτυξης στα Γιάννενα

 

Ο Ναυτικός Όμιλος Λήμνου με τρια χρυσά μετάλλια αναδείχθηκε πολυνίκης στον 1ο αγώνα της 18ηςΠανελλήνιας Συνάντησης Ανάπτυξης που πραγματοποιήθηκε το σαββατοκύριακο με τη συμμετοχή 220 και πλέον νέων αθλητών κι αθλητριών από 22 σωματεία όλης  της χώρας στην Παμβώτιδα λίμνη των Ιωαννίνων.

Στη διοργάνωση που συγκέντρωσε το λαμπρό μέλλον της ελληνικής κωπηλασίας ο Όμιλος Ερετών κατέκτησε δυο χρυσά, ο ΝΑΟ Κέρκυρας ένα χρυσό κι ένα χάλκινο ενώ οι ΝΟ Βορίου Ιονίου, ΝΟΒΑ, ΝΟ Καστοριάς και ΝΟ Κατερίνης από ένα χρυσό. Αναλυτικά ο πίνακας των μεταλλίων ΕΔΩ

Όλα τα αποτελέσματα από τους 10 τελικούς μπορείτε να τα δείτε ΕΔΩ.

Συγχαρητήρια σε όλους κι όλες.